Бобовищенська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів

Меню сайту
Друзі сайту
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Школа становлення молодого вчителя

СКЛАД РАДИ НАСТАВНИКІВ
Бобовищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
 на 2015-2016 н.р.
    СКЛАД:
 
1. Касинець Антоніна Андріївна - Голова ради наставників
 
2. Гаврилець Мар'яна Степанівна - вчитель хімії, спеціаліст Вищої категорії, член ради, наставник Гички Н.В.
 
3. Болдижар Ганна Олексіївна - вчитель математики, спеціаліст Вищої категорії, вчитель-методист, член ради, наставник Вовківа С.С.
 
4. Касинець Галина Теодозіївна - вчитель української мови та літератури, член ради, наставник Волошин В.Ю.
 
5. Бабіля Людмила Василівна - вчитель української мови та літератури, член ради, наставник Вовків В.І.
 
6. Герцуська Оксана Сименівна - вчитель української мови та літератури, член ради, наставник Туряниці І.Я.
 
7. Козар Наталія Іванівна - вчитель початкових класів, член ради, наставник Симчини А.М.
 
 

Мета «Школи становлення молодого вчителя» - сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

Основні завдання «Школи становлення молодого вчителя»: поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання, сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів, вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.

Основні напрямки роботи «Школи становлення молодого вчителя»:

  • розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку;
  • ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках;
  • створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.