У вихованні немає головного і другорядного, як немає головної
пелюстки серед багатьох пелюсток, що творять красу квітки.
У вихованні все головне: і урок, і розвиток різнобічних
Інтересів дітей поза уроком, і взаємовідносини вихованців
у колективі.
В. Сухомлинський
Структура виховної роботи
Бобовищенської ЗОШ І - ІІІ ступенів
на 2013 - 2014 н.р.
Планування
виховної роботи здійснено
на основі програми «Основні орієнтири
виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних
закладів України»,
рекомендованої Міносвіти і
науки молоді та спорту України,
затвердженої наказом № 1243 від 31.10.2011 року.
Вважаючи, що основою
сучасного виховного процесу
є людина як
найвища цінність, дирекція, класні керівники,
керівники гуртків та
факультативів спрямували свою роботу на її гармонійне виховання. Головною
тенденцією якого є формування
системи ціннісного ставлення
особистості до соціального і
природного довкілля та самої себе.
Виходячи з цієї
Концепції у планах
школи, класних керівників, керівників
гуртків, організацій і об’єднань школярів передбачено
і здійснено ряд
заходів з учнями
згідно їх вікових особливостей,
в основу яких
покладено ціннісне ставлення
до себе, до сім’ї, родини, людей, до праці і
довкілля, мистецтва і держави.
Для досягнення визначеної мети в процесі
виховання реалізовуються
такі завдання:
- дотримання принципів
виховання, визначених концептуальними засадами національної програми;
-
організація виховного
процесу в класному
колективі та з
батьками на засадах проектної педагогіки;
- створення програми
виховання для кожного класу з урахуванням індивідуально- педагогічних можливостей
класних керівників , батьків
а також результатів вивчення
рівнів фізичного, соціального, психічного та
духовного розвитку учнів;
- задоволення
базових потреб особистості вихованця ,фізіологічних потреб,
потреби в безпеці, любові та
прихильності, визнанні та оцінці;
- оптимальне
поєднання форм організації виховної
роботи: індивідуальної, групової, масової;
- співпраця з
органами учнівського
самоврядування;
- інтеграція зусиль
батьківської громади,
представників державної влади,
громадських та благодійних
організацій, правоохоронних органів та
установ охорони здоров’я.
Мета виховної роботи школи:
"Виховання особистості через формування загальнолюдських цінностей та важливих якостей людини - громадянина України".