Бобовищенська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів

Меню сайту
Друзі сайту
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

У вихованні немає головного і другорядного, як немає головної 

пелюстки серед багатьох пелюсток, що творять красу квітки.

У вихованні все головне: і урок, і розвиток різнобічних

Інтересів дітей поза уроком, і взаємовідносини вихованців 

                                                                             у колективі.

                                                                  В. Сухомлинський


Структура виховної роботи 

Бобовищенської ЗОШ І - ІІІ ступенів 

на 2013 - 2014 н.р.

   

Планування   виховної  роботи   здійснено  на  основі  програми «Основні   орієнтири  виховання  учнів 1-11 класів  загальноосвітніх  навчальних  закладів України»,  рекомендованої  Міносвіти   і  науки молоді та спорту України,  затвердженої  наказом № 1243  від 31.10.2011 року.

Вважаючи, що основою  сучасного  виховного  процесу  є  людина  як  найвища  цінність,  дирекція, класні  керівники,  керівники  гуртків  та  факультативів спрямували свою роботу на її гармонійне виховання.  Головною  тенденцією якого  є  формування  системи  ціннісного  ставлення  особистості  до  соціального і  природного довкілля  та  самої себе.

Виходячи  з  цієї  Концепції  у  планах   школи, класних  керівників,  керівників  гуртків, організацій і  об’єднань  школярів  передбачено  і  здійснено  ряд  заходів  з  учнями   згідно їх   вікових  особливостей,  в  основу  яких  покладено  ціннісне  ставлення  до  себе, до  сім’ї, родини, людей, до  праці і  довкілля, мистецтва і держави.

Для  досягнення  визначеної мети в  процесі  виховання реалізовуються  такі  завдання:

- дотримання   принципів   виховання, визначених концептуальними засадами національної  програми;

- організація  виховного   процесу  в   класному  колективі  та  з  батьками  на  засадах проектної  педагогіки;

- створення  програми  виховання для  кожного  класу  з урахуванням індивідуально- педагогічних  можливостей  класних  керівників ,  батьків  а  також результатів   вивчення  рівнів   фізичного,  соціального, психічного  та  духовного   розвитку  учнів;

- задоволення  базових  потреб  особистості вихованця ,фізіологічних  потреб,  потреби в  безпеці, любові  та  прихильності, визнанні  та   оцінці;

- оптимальне  поєднання форм  організації  виховної  роботи: індивідуальної, групової, масової;

- співпраця  з  органами  учнівського самоврядування;

- інтеграція  зусиль  батьківської  громади, представників  державної  влади,  громадських та  благодійних організацій, правоохоронних  органів  та  установ охорони  здоров’я.


Мета виховної роботи школи:

"Виховання особистості через формування загальнолюдських цінностей та важливих якостей людини - громадянина України".