Бобовищенська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів

Меню сайту
Друзі сайту
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО класних керівників

                План  роботи  МО класних керівників Бобовищенської ЗОШ І-ІІІ  ступенів  на  2013-2014    навчальний   рік

 

І. СТИСЛИЙ  АНАЛІЗ  СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СИТУАЦІЇ  РОЗВИТКУ  УЧНІВ  ТА  РОБОТИ  МО   В  ПОПЕРЕДНЬОМУ  НАВЧАЛЬНОМУ  РОЦІ.

Підбиття  підсумків  виконання  планів виховної  роботи  школи  класних  керівників  

 1-11-х класів , керівників  гуртків,  учнівських  організацій  та  громадських обєднань засвідчило,  що  в  минулому  навчальному  році   зроблено  кроки  вперед  до  організації по плануванню та  методичному  забезпеченню всієї  виховної роботи   в  школі.

    Планування   виховної  роботи   здійснено  на  основі  програми «Основні   орієнтири  виховання  учнів 1-11 класів  загальноосвітніх  навчальних  закладів України»,  рекомендованої  Міносвіти   і  науки молоді та спорту України,  затвердженої  наказом № 1243  від 31.10.2011 року. (читати далі)

   

                 Методичні рекомендації щодо організації методичних об’єднань класних керівників в загальноосвітніх навчальних закладах 

Класний керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька.

Та повірте, і для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Кому ж ще можна розповісти про негаразди з предмета, про сварку з товаришем чи про щасливу подію в сім’ї?

Від класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців.

      Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

          Шкільне  методичне об'єднання класних керівників обов’язково повинно мати спільну проблему над вирішенням якої слід працювати всьому педагогічному колективу.  (читати далі)