План роботи МО класних керівників Бобовищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2013-2014 навчальний рік
І. СТИСЛИЙ
АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ
СИТУАЦІЇ РОЗВИТКУ УЧНІВ
ТА РОБОТИ МО
В ПОПЕРЕДНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ
РОЦІ.
Підбиття
підсумків виконання планів виховної роботи
школи класних керівників
1-11-х
класів , керівників гуртків, учнівських
організацій та громадських об’єднань засвідчило,
що в минулому
навчальному році зроблено кроки
вперед до організації по плануванню та методичному
забезпеченню всієї виховної
роботи в школі.
Планування виховної
роботи здійснено на
основі програми «Основні орієнтири
виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних
закладів України»,
рекомендованої Міносвіти і
науки молоді та спорту України,
затвердженої наказом № 1243 від 31.10.2011 року. (читати далі)
Методичні рекомендації щодо організації методичних об’єднань класних керівників в загальноосвітніх навчальних закладах
Класний
керівник повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша,
доброту матері, строгість батька.
Та
повірте, і для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Кому ж
ще можна розповісти про негаразди з предмета, про сварку з товаришем чи про
щасливу подію в сім’ї?
Від
класного керівника залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння
згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити,
повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення
вчителя стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти
зовні схожі на своїх батьків, риси характеру класного керівника переходять у
характер вихованців.
Методичне об'єднання
класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування
виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу
класних керівників.
Шкільне методичне об'єднання
класних керівників обов’язково повинно мати спільну
проблему над вирішенням якої слід працювати всьому педагогічному колективу. (читати далі)