«Логіка педагогічного керівництва школою така, -
підкреслює В.Сухомлинський, - що нам неможливо працювати, якщо ми не будемо
постійно аналізувати зв’язки сучасного з минулим і з майбутнім.
Потребує постійного аналізу і робота педагогічної
ради, результативність її діяльності, реальний вплив на піднесення якості
навчально-виховного процесу.
Голові педагогічної ради слід систематично
аналізувати власну діяльність щодо керівництва роботою педагогічної ради,
забезпечення ефективності кожного засідання.
Цікавими були педагогічні ради, проведені в школі,
як своєю формою, так і прийнятими рішеннями.
- Педрада-тренінг «Формування екологічної культури
учнів під час навчально-виховного процесу». (відповідальна заступник директора
з НВР Гаврилець М.С.)
- Педрада-лекторій «Творчість класного керівника.
Шляхи звільнення від шаблонів і стереотипів». (відповідальна заступник
директора з ВР Бабіля Л.В.)
Адже сила педагогічного колективу, в колективній
думці, в обговоренні, у народженні і втіленні задумів.
Педрада - це справжня педагогічна лабораторія,
постійне звернення до якої дасть керівникові багатий матеріал для критичного
самоаналізу, співставлень, висновків і узагальнень, визначення шляхів
подальшого удосконалення навчально-виховного процесу. Фоторепортаж...










|